nforce2, agpgart kai alla perierga ...

Tom Diamond thdiaman at inf.uth.gr
Thu Mar 13 11:52:01 EET 2003

Χαιρετώ,

Εδώ και λίγο καιρό, είχα κάποια προβλήματα με τη Radeon και το nforce2
(η κυρία NVIDIA, κρατώντας μυστικούς τους drivers της αποτρέπει τη
συνεργασία του nforce2 με κάρτα γραφικών άλλης εταιρείας). Anyway, το
θέμα είναι ότι τόσο καιρό δούλευα με τους VESA drivers των Χ, σε
ανανέωση υπερβολικά χαμηλή για τα μάτια μου (~60Hz).
Χθες πήρε το μάτι μου σε ένα Changelog ότι από τον 2.4.21-pre4-ac4 και
μετά οι Radeon κάρτες δε χρειάζονται το agpgart (αυτό ήταν και το
πρόβλημα, δε φορτωνόταν το agpgart <unsupported bridge, blah, blah,
blah> και δε μπορούσαν να φορτωθούν οι κανονικοί drivers). Λεώ προς
εαυτόν : "Χάνω τίποτα;;; Όχι". Κάνω κομπάιλ το 2.4.20, βάζω και τα
latest ac pathces. Bootάρω με τον καινούριο πυρήνα, εγκαθιστώ το rpm της
ΑΤΙ και ω, του θαύματος τα X σηκώθηκαν κανονικά σε μια normal συχνότητα
ανανέωσης.
OK, μέχρι εδώ. Ξανακάνω boot στον παλιό πυρήνα (2.4.19-4GB) και χωρίς
εγω να πειράξω τίποτα όλα παίζουν κανονικά. Μπορεί να φανταστεί κάποιος
τι έγινε;;;; Πείραξε ο καινούριος πυρήνας κάποιο config script; Είχα την
εντύπωση ότι το πρόβλημα ήταν βαθύτερο. Μήπως επειδή εγκατέστησα το rpm
της ΑΤΙ με τον καινούριο πυρήνα, χρησιμοποίησε άλλες ρυθμίσεις;
Επί της ουσίας, μπορώ και δουλεύω πάλι (σχεδόν) όπως παλιά. Φυσικά, δεν
ήταν δυνατόν να φτιαχτεί κάτι χωρίς να χαλάσει κάτι άλλο : αν σηκωθούν
τα Χ, όλες οι virtual consoles (Ctrl+Alt+Fx) είναι corrupted και δεν
ξεχωρίζει τίποτα. Καμιά ιδέα για το καινούριο πρόβλημα;

Sorry, για το μέγεθος του μηνύματος ...

Tom.

--
echo "Knock, knock, anyone inside?" > /dev/mind
brains : I/O error : request timed out