Wrong name of a country

fateswarm admin at www0.org
Wed Mar 12 22:46:01 EET 2003

On Wed, Mar 12, 2003 at 07:06:06PM +0200, Kefalas Apostolos wrote:

> Μήπως έπρεπε η συγκεκριμένη αλληλογραφία να γίνει forward και στο ΥΠ.ΕΞ
> μας;;; Λέτε να αντιδράσουν (!!!) με κάποιο τρόπο ???

An exeis pio psila ton e8nikismo sou apo tnn aplh gnosh tou gegonos
oti o webmaster tou kernel.org barietai na asxolitai me malakies kai
apla h8ele na balei ena onoma pou den 8elei 3 selides na xoresei, nai.

Kai mh petaxtei kaneis na pei "einai 8ema kurous kai sobarothtas kai.."
giati oso ton noiazei ayton ton an8rwpo pou eftiakse ti selida pws 8elei
na leei o mesos ellhnas ta skopia allo toso noiazei kai mena kai to meso
gallo kai to meso germano kai to meso xrisopsaro sti guala.