Periodika Linux (Re: Αφιέρωμα Linux!!!)

fateswarm admin at www0.org
Fri Mar 7 21:31:01 EET 2003

On Fri, Mar 07, 2003 at 12:23:17PM +0200, Michael Iatrou wrote:

> Ένα τέτοιο περιοδικό στην Ελλάδα θα πάτωνε.

Auto, de to pisteuo. Epoxes pou den iksere kaneis ti einai upologisths,
to PIXEL eixe polles polhseis. Kai ekeini tin epoxh to PIXEL den htan
oyte meros tou "sullogou ptuxiouxwn plhroforikhs" oyte gia games opws
htan kapou to 90 pou ksanaemfanistike kai patose. Sto 50% tou
periexomenou tou eixe programmatismo kai malista htan kuriws
apewuthinomeno se home computers.

> Δεν είναι τυχαίο ότι το RAM ακολουθεί την συγκεκριμένη πολιτική.

Ma kathiste re paidia, oti kanei o Lamprakhs 8a koitame tora; Se
plhroforw uparxei kosmos me kalyteres idees apo ta skulia tou lamprakh
kai apla _den exei xrono_ na tis ulopoiisei. Oti h DolNet exei riksei
ena kefalaio kai kanei "average" periodika me omorfh selidopoiish pou
apeuthinontai ston meso "agorasth kinhtou" me afhnei adiaforo.

> Απλά η κατάσταση με το Linux είναι λίγο περίεργη: αν αρχίσεις να γράφεις
> ενδιαφέροντα πράγματα, άρα και κάπως τεχνικά, θα κινήσεις το ενδιαφέρον του
> "ψαγμένου" αλλά θα χάσεις τον νέο χρήστη.

Auto einai entelos la8os. Soy ksanaleo, exoume ksexasei ti ginotan ti
dekaetia tou 80 sthn ellada. Ta perissotera periodika gia upologistes
tote eixan san 8emata to programmatismo kai eniote tin ilektronikh.
Arxarioi, kai milame mexri kai pedia, agorazan auta ta periodika.

H apopsh oti o arxarios 8elei paixnidakia kai mandrake einai ena klise
pou den exei apodixtei pote. Apla etsi 8eloun fenetai na pisteuoun
merikoi tis "elite" pou de 8eloun kaneis na tous ftasei stis gnoseis.

Ta paixnidakia einai gia olous, opws kai ta upoloipa 8emata. Den einai
to 8ema poy to kanei gia "arxarious", einai to pws to parousiazeis.

> Αν το παίξεις user friendly ΙΣΩΣ κερδίσεις έναν νέο χρήστη (ίσως, γιατί ως
> γνωστόν, είναι τρελοί αυτοί οι newbies) αλλά σίγουρα θα χάσεις αυτόν που
> θέλει κάτι παραπάνω.

Again, to "newbie" de ksero pos sas exei katsei sto mialo alla den
einai oute teras oute on dianoitika ka8isterimeno. Otan esu ma8enes
linux h8eles xromatakia kai pingouinakia; Ego pantos oxi. Kai kala esu,
mpori na'8eles, alla polus kosmos _einai_ "newbie" alla _den_ 8elei
xrwmatakia, pingouinakia kai malakitses. 8elei kapoios na ton arxisei
apo to 0 kai na ftasei sto 2^64.

> Αν λάβουμε υπόψιν και τον τριτοκοσμικό χαρακτήρα της Ελλάδας σε θέματα
> τεχνολογία, είναι λίγο δύσκολα τα πράγματα.

A ok, eimaste zwa tora, ok, ara de kanoume tipota. koita, o kosmos
uparxei, apla diabazei RAM mexri na dei kati kalutero sto periptero.

-fw

ps. oxi, de 8a to kano ego.