aima + 8rypsala sto partition table

ZORBADELOS KONSTANTINOS kzorba at otenet.gr
Fri Mar 7 18:57:01 EET 2003

At Fri, 7 Mar 2003 17:40:40 +0200,
spyros kordonis wrote:

> Απο ότι έχω παρακολουθήσει μέχρι τώρα, το Red Hat 8.0 είναι ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ. Έχει
> προβλήματα με τα Ελληνικά, με τα ΤTF, με τις επικοινωνίες, με τις συσκευές,
> και δεν έχει τελειωμό! Πρόκειται μάλλον για μια ΠΑΤΑΤΑ που δεν μαζεύεται με
> τίποτα. ΜΑΚΡΙΑ απο RH 8.0 !
> Απο την άλλη μεριά το K12LTSP (K12OS) που είναι βασισμένο στο RedHat 7.3
> (Kernel 2.4.18) είναι ΑΣΤΕΡΙ. Το συστήνω ανεπιφύλακτα, γυρίζει, σφυρίζει και
> γυαλίζει!
> Επίσης φοβερό είναι και το KNOPPIX 2.1.1 (DEBIAN 3.0).
>
> Βάλτε σταθερά συστήματα για καθημερινή δουλειά και αφήστε τα πολύ καινούργια
> [...]
Εγώ προσωπικά έχω Redhat 8.0 και σας διαβεβαιώ ότι παίζει τέλεια με
όλα. Για το configuration των Ελληνικών χρειάστηκα 2 μέρες και με την
εγκατάσταση των TTF (που δεν μπορούν να είναι στη διανομή για λόγους
licencing) έχω ένα desktop μακράν καλύτερο από ό,τι είχα στις
προηγούμενες διανομές. Όσο για την εγκατάσταση πάντα κάνω manual
partition με fdisk οπότε δεν μπορώ να ξέρω αν κάνει πατάτες o
installer. Τώρα βέβαια σίγουρα το να είσαι στην αιχμή του λογισμικού
δεν είναι πάντα ο,τι σταθερότερο αλλά για ένα desktop μηχάνημα το
αποτέλεσμα είναι πάρα πολύ καλό. Έγιναν μεγάλα βήματα μπροστά προς αυτή την
κατεύθυνση και μένει να σταθεροποιηθούν στις 8.x εκδόσεις. Πάντως η
Debian είναι μια διανομή που θέλω να δοκιμάσω. Θα το κάνω μόλις αξιωθώ
και πάρω laptop...

  Kostas Zorbadelos, Msc University of Athens
  Dept Of Informatics & Telecommunications
  email: kzorba at otenet.gr