Αφιέρωμα Linux!!!

Michael Iatrou M_Iatrou at freemail.gr
Fri Mar 7 12:14:01 EET 2003

On Friday 07 March 2003 02:58, V13 wrote:

> H leksi 'asxetos' (an kai baria) einai protimoteri gia tetoioys
> xaraktirismoys mias kai yponoei to 'asxetos me ypologistes'. Aloimono an
> xaraktirizeis ton kosmo apo to pos pataei ta pliktra...

Ναι, βασικά το "ηλίθιος" (μαζί με τα εισαγωγικά) πάει σε μια πολύ συγκεκριμένη
κατηγορία άσχετων: σε αυτούς που όχι απλά δεν ξέρουν, αλλά επιπλέον δεν
θέλουν να μάθουν, και παρόλα αυτά, θέλουν να κάνουν την δουλειά τους.
Ένα πράγμα σαν "Θέλω να κυκλοφορώ με αυτοκίνητο, αλλά δεν θέλω να πάρω δίπλωμα
οδήγησης".

Και είναι τουλάχιστον μιζέρια να χαρακτηρίζεις τον άλλο ηλίθιο επειδή δεν
ξέρει από Linux, αλλά να έχεις κόσμο που θέλει να κάνει πράγματα γνωρίζοντας
όσο το δυνατόν λιγότερα γι αυτά, είναι ένα μικρό κοινωνικό πρόβλημα.

Γι αυτό έχει καταντήσει, για παράδειγμα, έτσι ο "ειδικός" τύπος!
Συγκρίνετε το RAM του 2003 με το RAM του 1993 ή ακόμα καλύτερα (μια και το RAM
--όσο το θυμάμαι τουλάχιστον-- ήταν ανέκαθεν lightweight) με την πρώτη
περίοδο του Pixel ή του PC Master.
Όλα βαδίζουν προς μια υπεραπλούστευση, λες και το να βάλεις τον άλλον να
σκεφτεί, είναι κακό.

--
"Wisdom is knowing what to do with what you know"

 Michael Iatrou
 Department of Electrical and Computer Engineering
 University of Patras, Greece