Samba και διαφορετικά workgroup

Apostolos Katsinikas apkat at freemail.gr
Fri Mar 7 10:07:01 EET 2003

Την Πεμ, 06-03-2003 στις 22:52, ο/η Kefalas Apostolos έγραψε:
> Παίδες καλησπέρα,
> 	μπορώ να κάνω την samba να παίζει σε 2 διαφορετικά workgroups??? Κοινώς
> έχουμε δυο διαφορετικά subnets (192.168.0. 192.168.1. ) με διαφορετικό
> workgroup, τα οποία ενώνωνται σε ένα μηχανάκι που παίζει σαν bridge και
> θέλουμε να τρέχει και samba για εκτυπωτές shares κλπ, κλπ.
>
> Αποστόλης

Καλημέρα.
Το έχω κάνει με 4 κάρτες δικτύου (4 υποδίκτυα).
Απλά βάλε τον samba server να είναι logon server-local master-domain
master.
Προφανώς wins support και τα winxx clients να βρίσκονται στο ίδιο domain
(workgroup μπορούν να έχουν ό,τι θέλεις, αλλά έχω προτιμήσει να έχουν
και εκεί το ίδιο ώστε να μην έχω καθυστερήσεις στην browse list).

(Εω την αίσθηση πως μπορεί να γίνει και με άλλο τρόπο - σε κάθε
υποδίκτυο να υπάρχει ένας local master και να γίνεται synchronized οι
browse lists μεσω announcements. Καθυστερεί όμως αν έχεις πολλούς
clients)

Αν θες κάτι άλλο εδώ είμαι ;-)

Αποστόλης

ÿøm¶Ÿÿÿ0ýúÞzf¢—ø+ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ