aima + 8rypsala sto partition table

fateswarm admin at www0.org
Fri Mar 7 02:06:01 EET 2003

On Thu, Mar 06, 2003 at 10:20:51PM +0200, V13 wrote:
> Apo tin alli, den ksero ta windows to symperifora tha exoyn an doyn ena ext2
> partition me tampela fat sto partition table.. Ypotheto oti tha toy skisoyn
> ta petala xoris deyteri skepsi...

> <<V13>

Giati; Einai amilikta sto skisimo petalwn se boot sectors alla de
8imamai kapoia ekdosh windows na sbinei partitions xoris logo. Apo tin
allh, isos ta 95-based na to kanoun otan afora to hda1, alla stis
neoteres 2k-based ekdoseis den uparxei tetoios fobos gia kanena
partition. Fisika, to skisimo tou boot sector de to glitoneis pou na
xtipiesai kato.

BTW, kserei kapoios pos bazoume windows xp se partition panw se pci
controller; Bazontas to xp se tetoio meros kai argotera me boot disketa
pername ksana lilo, to windos de fortonei. Anti8etos, an to windos
perastei sto hda1 (toulaxiston se auto), tote to lilo mpori eleu8era na
kanei sex sto boot sector xoris na enoxli to windos.