Periodika Linux (Re: Αφιέρωμα Linux!!!)

fateswarm admin at www0.org
Fri Mar 7 02:00:01 EET 2003

On Thu, Mar 06, 2003 at 11:49:02PM +0200, Tom Diamond wrote:

> Συμφωνώ. Άσε που μας έχει πήξει στην αηδία (βλ. RAMkid) --> τα σκιτσάκια
> είναι γουστόζικα πάντως ....
>
> Πέρα από αυτά, όμως, είναι το μόνο περιοδικό του χώρου που ασχολείται
> (έστω και με ένα αρθράκι) με το linux. Τα υπόλοιπα ("Computer για
> όλους", "PCMAg") δε λένε τίποτα ...

To linux gia na exei aksiopreph upostiriksh apo periodika, polu apla
8elei to diko tou periodiko. Eixe parei to mati mou kati fanzine gia
linux alla ap'oti ema8a exoun stamatisei. Edo sto UK, uparxei to
LinuxFORMAT, ena periodiko pou sthrizetai apo megalh ekdotikh. To
periexomeno einai polu endiaferon mias kai ektos apo DVD/cd me
distributions exei polla ar8ra pou akoma kai se opoion asxolite polu sto
inet 8a ta brei endiaferonta. p.x. ar8rakia me sxolia pou dinei mono sto
periodiko kapoios kernel hacker. Yparxei allo ena periodiko alla einai
mikrotero ke dinei mono CD ap'oti ksero.

Skeftomoun pws opws exei ginei me ametrita periodika sthn ellada 8a
mporouse na ksekinisei mia omada thn ellhnopoiish enos tetoiou
periodikou, arxika kai san "kabatza" exei mono ta ar8ra tou agglikou,
alla argotera kai an bre8ei kosmos exei ta dika tou 100% ellhnika ar8ra.
Exo upopsin mou polla ellhnika periodika pou ksekinisan etsi, arxika
eixan sto 80% metafraseis kai argotera eginan 100% ellhnika.

Me thn upostiriksh mias megalhs ekdotikhs pou den periorizetai se
a8ina kai 8essalonikh kati tetoio 8a eixe mellon. Episis auta ta
pragmata einai kuriws gia mikres ilikies kai newbies opote ena polu
"xomeno" periodiko apla de poylaei mias kai oi "xomenoi" exoun tis phges
tous kai oti diabasoun 8a lene "mfff.. auto mporo na to diabaso se
megaluterh leptomereia ekei, ekei kai ekei". Exei shmantikh 8esh o
programmatismos kai ta nea epistimonika 8emata se ena tetoio periodiko
mias kai ginontai bareta an asxolounte mono me "mandrake 9
installation", alla otan monopoloun to periodiko.. den.

Protino na parete to LinuxFORMAT apo kapoio periptero ths atikhs h'
allhs megalhs polhs, kai na deite ti kalh doulia ginete. 8emata apo "ti
einai to linux" kai nea paixnidia, mexri c programming kai step by step
word proccessor se Kylix. A, kai omorfh egxromh selidopoish gia tis fatses
twn RMS kai Cox too;-)