vi for Windows

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Thu Mar 6 23:03:01 EET 2003

 > `What you get is less than Emacs' φυσικά :P

 > Αναφέρεται στο μέγεθος περισσότερο, κι όχι τόσο στα features.

M-x bigotry-mode

Εγω πάντως αναφερόμουν στα features περισσοτερο, κι όχι τόσο στο
μέγεθος :-p

M-x bigotry-mode

 > Σε μια συζήτηση που είχαμε χτες κιόλας με το Μ. Ιατρού, με το Σ. Σταυρόπουλο
 > και το Θ. 'Dj-Art' Κυρίτση αναφέρθηκε κάποια στιγμή ότι οι μοντέρνοι editors
 > αντιγράφουν αρκετά από τα καλά features που έχει ο ένας ή ο άλλος.  Όσον αφορά
 > στα features, δεν είναι πολύ μεγάλες οι διαφορές μεταξύ vim / [x]?emacs.

Σύμφωνοι, αν μιλάμε μόνο για editing features. Διαφορετικά ο emacs
είναι πολύ πιο ψηλά στην κλίμακα νεροχύτη [0] :-))

[0] "The extensible, customizable, self-documenting
real-time display editor and kitchen sink!"

 > - Γιώργος

Rgds,
/-sb.