Αφιέρωμα Linux!!!

Michael Iatrou M_Iatrou at freemail.gr
Thu Mar 6 22:51:01 EET 2003

On Thursday 06 March 2003 17:03, Nobody Nobody wrote:

Σχετικά με το συγκεκριμένο άρθρο δεν θα εκφέρω άποψη γιατί δεν το έχω διαβάσει
ακόμα.

> αξιέπενη προσπάθεια που προωθεί το Linux στη χώρα μας και ίσως πρέπει και
> εμείς, ως σύλλογος, να τους ενθαρρύνουμε να συνεχίσουν. Τι λέτε και εσείς;

"...εμείς, ως σύλλογος..." ?!?!?!
Σε λάθος λίστα το έστειλες, εδώ είναι η LGU.

Εξάλλου, μην τρελαινόμαστε, για το RAM πρόκειται, αν μια φορά κάθε 18 μήνες
δεν έχουν κανένα "πιασάδικο" θέμα [0] και γράφουν για το Linux δεν πρέπει να
τους δώσουμε και βραβείο!
Ειδικά όταν τα υπόλοιπα 17 τεύχη έχουν το πολύ ένα άρθρο για linux [1], κουτσά
στραβά.

[0]
e-επιχειρήσεις, e-Ελλάδα, e-δημόσιο, e-in.gr και τα συναφή...
[1]
"Πως να κάνετε την τάδε χαζαμαρούλα στο Mandrake"

--
"Wisdom is knowing what to do with what you know"

 Michael Iatrou
 Department of Electrical and Computer Engineering
 University of Patras, Greece