DMA se IDE/SCSI syskeues

fateswarm admin at www0.org
Wed Mar 5 09:22:01 EET 2003

On Wed, Mar 05, 2003 at 01:43:33AM +0200, Steve Stavropoulos wrote:

>  La8os.

>  <flame class="starting"> Epishs la8os.</flame>

>  Ayto pou 8es einai na energopoihseis to 'unmask irq' gia to cdrom sou
> (hdparm -u1 /dev/cdrom). Prin energopoihseis to dma gia "KATHE device"
> 8a prepei na to skefteis POLY kala (kai prin baleis to -k1 pou prota8hke
> apo kapoion allo, 8a prepei na kaneis kai mia proseyxh gia kalo kai gia
> kako (an kai oi nees meletes deixnoun oti den boh8aei)).
>
> <flame class="give me more"> Edw na shmeiwsw oti to RedHat 8 apo default
> exei:
>
>  I/O support  =  1 (32-bit)
> [...]

Steve, akouo polu na les gia to -u option, alla se ka8hmerini exo
paratirisei pos den epireazei dramatika tin apodosh. Se anti8esh me to
dma, pou an to apenergopoiseis o cpu de kserei ti na protokanei. Me
dedomeno oti to dvd playing apaitei kai tautoxrono decode video, einai
kata ti gnomh mou simantikoteros paragontas sto dvd playback.