Info files viewer

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Mar 4 03:41:01 EET 2003

On 2003-03-04 02:22, Michael Iatrou <M_Iatrou at freemail.gr> wrote:
> Χαιρετώ τη λίστα.
> Έχει κανείς υπόψιν του κάποιον καλό viewer για info files;

Μια χαρά παίζει το info(1) εδώ:

	$ info '(emacs)'

Αν κι εγώ προσωπικά προτιμώ το Emacs (``τώρα κάτι καινούριο μας είπες
πάλι'' θα πει ο v13 ή ο Steve).  Με τα κατάλληλα resources στο
~/.Xresources μου για να δείχνει το xterm ανθρώπινα τα χρώματα, είναι
πανέμορφο viewer για info:

http://www.FreeBSD.org/~keramida/files/xterm3.png

Κι αυτό με emac -nw --multibyte μέσα σε ένα απλό terminal.  Η πιο
μεγάλη διαφορά που έχει αυτό από το σκέτο info '(gnats)' είναι ότι το
emacs-21.x αναγνωρίζει ότι τρέχει σε μονόχρωμο τερματικό και
χρησιμοποιεί μόνο normal, bold, underline & reverse video attributes
στα controls του.

BTW: Μιχάλη, πότε θα κάνουμε καμιά απόπειρα για Πατρινό re-meeting? :P

- Γιώργος