Info files viewer

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Tue Mar 4 02:53:01 EET 2003

 > Χαιρετώ τη λίστα.
 > Έχει κανείς υπόψιν του κάποιον καλό viewer για info files;
 > (ξέρω που πέφτει τόσο το freshmeat όσο και το google, τη προσωπική σας
 > εμπειρία ζητάω)

1) Αν θέλεις να βλέπεις info μέσα απο web browser υπάρχει το info2www
2) Σε γραφικό περιβάλλον υπάρχουν τα tkinfo, yelp (GNOME2) και ο emacs
(προσωπική προτίμηση: emacs ή tkinfo)
3) Σε περιβάλλον κονσόλας υπάρχει το info, πάλι ο emacs και το πολύ
καλό pinfo (προσωπική προτίμηση) που δουλεύει και με manual pages.

 > TIA

Rgds,
/-sb.