Fwd: Open Source Workshop in Greece

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Mar 3 03:30:02 EET 2003

On 2003-03-02 23:58, DJ Art <djart at linux.gr> wrote:
> Εκδήλωση με θέμα το Open Source θα πραγματοποιηθεί στις 22 Μαρτίου
> 2003 στη Θεσσαλονίκη.
>
> Η εκδήλωση οργανώνεται από μια κοινότητα με το όνομα COSC (City Open
> Source Community), η οποία ιδρύθηκε στο Liberal Studies City και
> είναι τμήμα του Πανεπιστημίου του Sheffield (UK).
>
> Οποιοσδήποτε είναι ευπρόδεκτος να συμμετέχει ενεργά και ιδιαίτερα να
> βοηθήσει την εκδήλωση με το να παρέχει διαφημιστικό υλικό ή
> διαφήμιση ή με το αναλάβει μια παρουσίαση.

FWIW...

Αν στο μεταξύ δεν μου έχει έρθει ειδοποίηση για να παρουσιαστώ στα
ελληνικά στρατά σκοπεύω να πάω.  Η παρουσίαση που ετοιμάζω είναι με
σχετικά «απλό» θέμα, αλλά όποιος είναι στη Θεσσαλονίκη πλάκα θα έχει
να βρεθούμε είτε εκεί είτε αργότερα την ίδια μέρα για κανένα
open-source-greek-users meating.

- Γιώργος