[ADMIN] Netiquette

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Sun Mar 2 02:29:02 EET 2003

On Sun, Mar 02, 2003 at 01:03:55AM +0200, Γιώργος Κεραμίδας wrote:

> [...]
>   -ISO-8859-7. Διαφορετικά δε θα μπορεί να τα δει κανείς.
>   +ISO-8859-7 ή utf-8. Διαφορετικά δε θα μπορεί να τα δει κανείς.

  Χμ, αυτό δεν αρκεί. Νομίζω ότι, εφόσον πλέον μπορεί να
χρησιμοποιηθεί πάνω από ένα σύνολο χαρακτήρων, η διατύπωση πρέπει να
αλλαχθεί, έτσι ώστε να τονίζει ότι:

  - τα ελληνικά πρέπει να είναι κωδικοποιημένα με ένα από αυτά τα δύο
σύνολα χαρακτήρων, και
  - σε κάθε περίπτωση, τα header του μηνύματος πρέπει να
αντικατοπτρίζουν το σύνολο χαρακτήρων που όντως χρησιμοποιείται.

  Δηλαδή, κάτι σαν το εξής:

  «Αν στέλνετε στα ελληνικά, φροντίστε ο mailer σας να τα στέλνει ως
ISO-8859-7 ή UTF-8 (με προτιμότερο το πρώτο για λόγους συμβατότητας,
όταν αυτό είναι δυνατόν), και να ορίζει πάντα το σωστό σύνολο
χαρακτήρων στο Content-Type των μηνυμάτων. Διαφορετικά δε θα μπορεί να
τα δει κανείς.»

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr