The GNU philosophy

fs admin at www0.org
Sun Jun 29 15:11:03 EEST 2003

On Sun, Jun 29, 2003 at 02:09:16PM +0100, Polychronis Ypodimatopoulos wrote:
> Isos tha eprepe na ginei mia ksexoristi lista gia themata suzitiseon
> pou den exoun na kanoun me texnika themata.

Merikoi enoxlountai entona otan ginontai "filosofikes" sizitiseis edo.
Apo tin alli, alloi enoxlountai na akoun ta idia kai ta idia apo
texnikes erotiseis. Anyway, prosopika den exo problima mias kai oi
perissoteroi gnorizoume agglika kai apo pleuras texnikwn 8ematwn, to
lgu opws protinei kata kairous "h dieuthinsi" einai kalitero na
eksidikeuetai perissotero se 8emata ellhnopoiishs kai proo8ishs ston
elliniko xoro kai ligotero se "all around" linux erotiseis. Se auto to
skeptiko isos einai perissotero on topic auto to thread apo oti ena poli
geniko linux prolima. just an opinion

> [...]
> OpenOffice, toso mikroteri tha einai i anagki sumbatotitas me doc arxeia.
>
> Ena allo paradeigma einai i ekriksi ton kiniton tilefonon. To megalo atou
> tous pleon den einai oti pianoun pantou, alla oti oloi exoun ena!
> Se auti ti fasi, o kosmos (etairies kai idiotes) prepei na enimerothoun
> gia to GNU/Linux kai ta pleonektimata pou prosferei stin fasi pou brisketai
> pleon. Kapoioi tha mporesoun na "doun" pio batheia sti filosofia tou GNU.
> Omos akoma kai an de mporesoun kapoioi na ensternistoun ti filosofia auti,
> tha exoun idi prosthesei to litharaki tous xrisimopoiontas aplos to

Apo osa eipes diafono ka8eta se ena point kai sumfono xalara se ena ena
allo.

Diafono sthn antilipsh pou den 8elei kathgoriopoiiseis. Einai
sxedon ratsistiko na kathgoriopoieis "xontra xontra" kai eidika se
proswpiko epipedo einai anepitrepto eidika an den gnorizeis ton allo,
alla ta *xaraktiristika* se omades kai atoma einai dedomena. Einai
uparktos o diaxorismos se epixirimatika miala, "tsampatzides",
oikonomika euxerous kai aneuxerous, texnikous, apla xompistes kai loipa
kai loipa. Oi perissoteroi allwste xaraktirizoume me kapoia apo auta
tous eautous mas. Ara den einai kako na to kaneis, kako einai na to
kaneis xwris na eisai akribhs otan xaraktirizeis sigkekrimenes omades
kai eidika sigkekrimeno atoma.

Sumfono pws se atomiko kai epixirisiako epipedo mporei na yparksei
ena koino "pattern" antimetopishs. Opws mia kalh epixirish koitaei
ta eksoda ths prospa8ontas tautoxrona na anebasei paragogikotita kai
poiotita proiontos, etsi kai enas "nomimos idiotis"(giati leo
'nomimos' einai profanes pisteuo, sthn ellada zoume/zhsame oi
perissoteroi), koitaei ta eksoda tou alla kai thn poiotita twn
ka8hmerinwn tou ergasiwn ston upologisth.

-fs