Linux Events

Sidirourgos Lefteris lefteris at godzilla.edu.uoc.gr
Sun Jun 29 12:04:03 EEST 2003

On Fri, 27 Jun 2003, fs wrote:

> Kserw oti 8a akoustw arnhtikos alla autos o polemos elitismou me
> praktikotitas einai pleon klassikos kai poli apla skouriasmenos. Opws
> polu swsta eipe o Eric Raymond sth tainia "The Code: Linux", de mporeis
> na peis ston epixirimatia na eleu8erosoume to kosmo ap'ta dina tou
> dieu8armenou kapitalismou ktl. "It doesn't work!".
>
> Oi computer-literate as exoun ipopsin tous to open source/free software
> kai tin sunergasia pou epikratei. Oi "filosofimenoi" users as gnorizoun
> peri GPL kai ti shmainei apo h8ikhs pleuras alla mia ka8arh epixirish den
> [...]

Symfwnw apolyta mazi soy, den eipa oti kakos kanoyn aytes tis ekghlwseis
oi etairies. Mpravo toys! Kai bebaia to kefalaio den mporei na bgalei ta
matia toy me ta idia toy ta xeria "ma8ainontas" ston kosmo praktikes san
ayth toy free software. Omws, o rolos toy HELLUG einai na gemisei ayto to
keno, dhl na ma8ei ston kosmo thn filosofia toy free software, mazi me
xiliades alla pragmata poy exei na kanei bebaia:), opws tis listes.

Apla lew, kala ola ayta, alla na mhn ginomaste to "guest star" ka8e
epixeirhmatia poy kanei mia ekdhlwsh kai bazei mesa to onoma linux. Allos
einai o rolos mas.

lefteris