[Fwd: Micrsoft USB Mouse]

Steven Douroudakis dourou at netscape.net
Sun Jun 29 01:21:03 EEST 2003

  Geia kai pali,
to problhma tou mouse mou epimenei, kserei kaneis ti 8elei to MS USB
Explorer gia na doulepsei??(Mandrake 9.1 downloadable)
an kapoios mporei na me boh8hsei 8a to ektimoysa idiaitera.
H prow8hsh stis etairies tou linux exei dyo aksones: to xamhlo kostos
kai thn aneksarthsia tous apo thn microsoft (anw teleia) kai ekshgoumai:
h microsoft xrewnei stis megales etairies praktika xronoxrewsh gia ta
windows eite me ethsies adeies xrhseis eite me tis gnwstes taktikes ths
sthn yposthrhksh twn windows.
mexri stigmhs pantws mono mia fora eixa thn tyxh na doulepsoun ta panta
sthn idia egkatastash tou linux... Mhpws eimai gkantemhs?
ayta
stefanos

P.S.pws kanete ayta ta sxhmatakia sto telos twn mail sas