Linux Events

fs admin at www0.org
Fri Jun 27 14:13:02 EEST 2003

On Fri, Jun 27, 2003 at 01:10:09PM +0300, Evripidis Papakostas wrote:
> mia pou milame gia linux events kai eisai ginaika, isos se endiaferei
> (kathos kai alles poy tyxon diavazoun ti lista): linux event gia
> gynaikes, aktivistries, xeirafetimenes, back packers, feministries kai
> LINUXoudes stin athina:
>
> http://www.gourmet.gr/article.php3?sid=20030627092600
>

> oses pistes ....

De 8elo na akoustw arnhtikos, alla auto einai ena 8ema gia to opoio exo
skeftei arketa sto parel8on.

H kaluterh lush gia tin apofigh enos problimatos pou einai ka8ara
ratsistiko einai apla h agnohsh toy. To na les "exoume falokratia, as
mazeutoume oles oi gunaikes na diksoume tis aksia mas" einai sthn ousia
h sfragida gia ena problima pou poli apla den yparxei an apla den
asxolisai me auto.

Allwste giati na mazeuoun oi gunaikes kai oxi oi antres; Kai episis,
giati to problima einai mono twn gunaikwn; H anisotita profanws xtypaei
kai tous antres kai fusika, se polles periptwseis polu perissotero.

H istoria apedikse pws to feministiko kinima stin ousia endinamose tin
ex8ra metaksi twn duo filwn h' mallon th dhmiourgise me ekseresh thn
apoktish kapoiwn praktikwn politikwn dikaiomatwn. H aplh antilipsh
ths isotitas arkei gia tin apofigi kai tis anisotitas, kai tis ex8ras.

Pws mporeis allwste na agonizesai gia tin kataripsh twn stratopedwn otan
gia na to petixeis stin ousia ftiaxneis stratopeda? "as mazeutoume
oles", "as mazeutoume oloi" mas xorizei. den einai pio logiko kai
anti-ratsistikofalokratikofeministiko na poume "as mazeutoume oles kai
oloi";

-fs