qt-mt and rh8

Nikos Kouremenos zeppelin at techteam.gr
Thu Jun 26 13:17:12 EEST 2003

----- Original Message -----
From: "Panos Platon Tsapralis" <ptsapralis at tellas.gr>
To: "GREEKLINUXUSERS" <linux-greek-users at hellug.gr>
Sent: Τετάρτη, 25 Ιουνίου 2003 4:01 πμ
Subject: qt-mt (Qt with thread support).

 > Prospa8w na kanw compile to "bbconf" (Black-Box Configuration Tool) apo
 > ta sources tou s'ena systhma RH8 (fully updated from RHN).
 >
 > Exw kollhsei s'ena shmeio opou to "configure" script mou dinei to
 > parakatw mhnyma:
 >
 > checking for Qt... configure: error: Qt (>= Qt 3.1 (20021021)) (library
 > qt-mt) not found. Please check your installation! For more details about
 > this problem, llok at the end of config.log. Make sure that you have
 > compiled Qt with thread support.
 >
 > Ti kanw twra? Pou mporw na brw kai na egkatasthsw thn library pou
 > leipei?

To redhat 8 erxetai me thn ekdosh 3.0 ths qt library. Den 8a mporeseis,
mallon, na baleis thn qt 3.1 apo to ftp site ths redhat, pou einai gia to
redhat9.
Eite anaba8mizeis se redhat 9, eite katebazeis thn qt apo edw kai thn kaneis
compile monos sou:
http://www.trolltech.com/download/qt/x11.html

- Giannis

ta idia problimata eiha ki ego me to CELESTIA pou thelei megalitero ver
tou qt
an den bariese tin oli diadiakasia katebase to (den einai toso megalo)
kai kane to compile
bebea den arkei mono to klassiko ./configure;make;make install;
thelei kai kati alla pragmata (ta leei omos) an bariese (opos ego) tote
skepsou to Redhat 9 i perimene na su rthei orexi..
anyway, afto perimeno ki ego
GL an diapistoseis kamia idieterotita pou ehases poly xrono gia na tin
lyseis, pes tin mas kai se mas na min tin psaxnoume apo tin arxi..

ty