Ελληνικά ονόματα με λατινικούς χαρακτήρες

DJ Art djart at linux.gr
Thu Jun 26 12:57:12 EEST 2003

On Thursday 26 June 2003 08:27, Konstantinos Georgokitsos wrote:
> Θέλω ένα εύκολο τρόπο να μεταφράσω ελληνικά ονόματα σε λατινικούς
> χαρακτήρες για να τα χρησιμοποιήσω για e-mail διευθύνσεις. Ξέρει
> κανείς κάποιο πρόγραμμα που μπορεί να με βοηθήσει;
> Κώστας

Για ρίξε μια ματιά στο grconv:
http://www.dmst.aueb.gr/dds/sw/greek/grconv/

Μάλλον θές το εξής feature:

2.
    To transcribe or transliterate Greek text represented using a
specified method into plain Latin characters.

Και συγκεκριμένα, το transcribe feature.

(παίξε λίγο μαζί του και αν δεν βρείς αυτό που θές, ξαναστείλε mail)

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)