opos leme dollar, giati den leme kai euro

V13 v13 at priest.com
Wed Jun 25 23:32:11 EEST 2003

On Wednesday 25 June 2003 00:45, Nikos Kouremenos wrote:
> V13 wrote:
> ne. milo gia ton XFREE..
> kamia idea poia bori na einai i desmevmeni lexi gia to Euro? kai pou
> iparxoun aftes i desmevmenes lexeis kai analiode peretero.. ?

Sto /etc/X11/xkb tha breis ta panta poy exoyn na kanoyn me to pliktrologio...
O orismos ton pliktron kai ton symbolon einai sto symbols/pc/ (kai OXI sto
symbols/)....

An apla theleis na emfanizeis eyro tote bale sto /etc/X11/XF86Config soy:

        Option "XkbLayout"  "us,el"
        Option "XkbVariant"     ",extended"

Kai prosthese sto XkbOptions to: lv3:lwin_switch

apo edo kai pera otan eisai se ellhnika me "aristero win key + e " tha
emfanizetai to eyro..

<<V13>>