UDMA 100

P. Christeas p_christ at hol.gr
Wed Jun 25 01:04:11 EEST 2003

Στις Τρι 24 Ιουν 2003 11:37 μμ, ο/η DJ Art έγραψε:

> Επειδή εγώ στο παρελθόν είχα χρησιμοποιήσει -X και είχα όντως
> καταστρέψει το filesystem (με αποτέλεσμα να κάνω re-installation διότι
> τα partitions του δίσκου πλέον δεν γινόντουσαν mount από κανένα rescue
> disc), θα σου πρότεινα πρώτα να ελέγξεις πόσα MB/sec χρησιμοποιεί ήδη
> ως transfer mode το IDE.

Δείτε και το hdparm -t ή hdparm -T . Αυτά τα δύο δοκιμάζουν την ταχύτητα του
cache και την ταχύτητα του υλικού (δίσκου) αντίστοιχα.
Είναι ο καλύτερος τρόπος να μετρήσετε τους δίσκους, γιατί δεν αναφέρονται στην
θεωρητική ταχύτητα μεταφοράς (όπως τα ide66/100 κλπ.) αλλά στις πραγματικές
δυνατότητες του υλικού.