Failed Dependency...

Παναγιωτης Προκοπιου el00344 at central.ntua.gr
Tue Jun 24 23:40:15 EEST 2003

Fanurgakis Manolis wrote:

>Οκ, σ' ευχαριστώ. (Μάλλον εννοούσες το --nodeps όμως.)
>
>Δούλεψε και τα πακέτα ξαναεγκαταστάθηκαν.
>
>manolis% ldd /usr/bin/mc
>        [...]
>        libcom_err.so.2 => /lib/libcom_err.so.2 (0x4006a000)
>        libext2fs.so.2 => /lib/libext2fs.so.2 (0x40053000)
>        [...]
>
>Υποθέτω οτί αυτό σημαίνει πως όλα είναι εντάξει.
>
>(btw, το mc είναι πολύ γλυκούλι σαν βοηθητικό shell, δεν το είχα
>προσέξει :)
>
>Σε περίπτωση που οι βιβλιοθήκες είχαν τοποθετήθει κάπου αλλού (π.χ. στο
> [...]
θα δούλευε. Αυτή τη στιγμή όμως έχεις "χαλάσει" τα depedencies του rpm
σου. Κάθε φορά που κάποιο rpm θα ζητάει το

e2fsprogs θα πρέπει να βάζεις --nodeps. Καλύτερα αν μπορείς να βρεις rpm για αυτό το πακέτο να το εγκαταστήσεις. Γενικά σε ένα σύστημα που δουλεύει με έναν δεδομένο package manager δεν είναι political correct να κάνεις ένα απλό make install, καθώς ο package manager δεν θα ξέρει τίποτα.

παναγιώτης.