Πρόβλημα με την εγκατά =?ISO-8859-7?Q?=F3=F4=E1=F3=E7=20=F4=EF=F5?=xine

Stella Korakaki skor at freemail.gr
Mon Jun 23 14:23:14 EEST 2003

On Sun, 2003-06-22 at 23:11, Panagiotis wrote:
> Στέλνω όλα όσα εμφανίζει η κονσόλα από την αρχή...
> Και μία άλλη απορία: πώς γίνεται η απεγκατάσταση πακέτων που έχουν
> εγκατασταθεί με την μέθοδο ./configure, make, make install;

Εγω χρησιμοποιώ το make uninstall(ψάξε στο freshmeat.net) το οποιο το
εκτελώ αντι για make install.
Αυτο καταγράφει τι εγκαθείσταται που, για να μπορεσει οποιαδηποτε στιγμη
να κανει απεγκατασταση.
Επισης μετα την εγκατασταση σου δινει την δυνατοτητα να φτιαξεις το
αντιστοιχο rpm, debian ή slackware πακετο.