Nvidia tv-out

ironhell3 ironhell3 at hotmail.com
Sun Jun 22 17:21:01 EEST 2003

Με αφορμή το post του νίκου αναφέρω και εγώ την απορία μου.Έχω geforce3 με
tv-out. Μέχρι χρησιμοποιούσα το nv-tv για να παίρνω σήμα και στην
τηλεόραση.Το ποβλημα όμως είναι οτι υποστηρίζει αναλύσεις μέχρι 800x600 με
αποτέλεσμα να φαίνεται μόνο ένα τμήμα της οθόνης μου στην τηλεόραση (έχω
ανάλυση 1024x768). Είναι σπαστικό γιατι τα mplayer και xine δεν μπορώ να τα
έχω fullscreen, αλλα πρέπει κάθε φορά να τα κάνω resize για να χωράνε
ακριβώς στην τηλεόραση. Δοκίμασα αυτό που αναφέρεται στη σελίδα του mplayer
για το  TwinView αλλα χωρίς αποτέλεσμα. Ο X μου αναφέρει αυτό:

(**) NVIDIA(0): TwinView enabled
(--) NVIDIA(0): Linear framebuffer at 0xF4000000
(--) NVIDIA(0): MMIO registers at 0xF2000000
(--) NVIDIA(0): VideoRAM: 65536 kBytes
(II) NVIDIA(0): Using ConnectedMonitor string "CRT, TV"
(--) NVIDIA(0): Detected TV Encoder: Brooktree 868
(WW) NVIDIA(0): 2 display devices connected, but only 1 supported;
(WW) NVIDIA(0):      adjusting...

Θα ήθελα μόλις ξεκινάει ο X, ότι φαίνεται στην οθόνη να φαίνεται και στην
τηλεόραση.Και τώρα μπορω να το κάνω αυτό απλά υπάρχει το πρόβλημα με την
ανάλυση.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
--
<<ironhell3>>