Netmod Problem

Nick Protopapas nick_tg at hotpop.com
Sun Jun 22 13:42:01 EEST 2003

Λοιπόν έχω το εξής κουφό πρόβλημα με το netmod:

Ενώ συνδέετε κανονικά με το internet, παίρνει ip address, το dns
λειτουργεί και μπορώ να κάνω ping
σε άλλους κόμβους, δεν κατεβάζει τίποτα, δεν κουνιέται byte με άλλα
λόγια. Το άλλο κουφό είναι
ότι με το κανονικό modem ( analog ) που έχω συνδέεται κανονικά !! Επίσης
δοκίμασα να συνδεθώ
κάτω από root ( τα ίδια ), με το xisp, kppp, wvdial, από κονσόλα,
τίποτα, ίδια συμπτώματα...

Έψαξα στο νετ, αλλά το μόνο σχετικό που βρήκα είναι ένα μήνυμα σε αυτήν
την λίστα με κάποιον που
είχε ένα παρόμοιο πρόβλημα, αλλά του το έκανε μόνο όταν δούλευε η κάρτα
ήχου ..

Το netmod είναι USB, firewall δεν χρησιμοποιώ και έχω το SuSE 8.1 pro.