linux server stamathse na apanta se pings

Stoilis Giannis giannis at stoilis.gr
Sun Jun 22 11:00:02 EEST 2003

Alexandros Papadopoulos wrote:
> Ti karta exeis den mas eipes.

02:08.0 Ethernet controller: Intel Corp. 82801BA/BAM/CA/CAM Ethernet
Controller (rev 03)

H karta agorasthke prin apo peripou 2 xronia...

> Mhpws yparxoun tipota mhnymata tou styl "too much work on interrupt" h tipota alla sta logs?

Oxi, epsaksa kai egw... Tipota apolutws pou na exei sxesh me thn karta
diktuou...

 > An oxi, dokimazeis ena ifdown kai meta modprobe -r, kai meta pali
ap'thn arxh... kai den
> xalas kai to uptime sou! :-P

:) Den exw kanei ton driver compile as module, einai mesa ston purhna...
Pantws exw riksei to diktuo, kai to ksanaekana enable, alla ta idia...

Den kserw an to anefera, alla traceroute douleuei:

linapp:~ # traceroute -n 10.0.0.14
traceroute to 10.0.0.14 (10.0.0.14), 30 hops max, 40 byte packets
  1  10.0.0.14  0 ms  0 ms  0 ms
linapp:~ #

Opws epishs mporw na kanw kai tcp connections se auto to mhxanhma..

- Giannis