Προβλήματα μεFramebuffer+VGA

Φίλιος Κωνσταντίνος drcypher at mail.ntua.gr
Sat Jun 21 18:08:06 EEST 2003

Στις Fri, 20 Jun 2003 21:51:38 -0700, ο/η "AR" <at_apt at hotmail.com>
έγραψε:

> Η οθόνη σου είναι EMC/Preview ?

Nope...δες το mail που μόλις έστειλα με SOLVED.

> Η οθόνη σβήνει (ακούγεται το ξύρισμα της ΥΤ που καταρρέει) κατά την
> εναλλαγή console ή ακόμα και κατά την είσοδο στα Χ.
> Παρ' όλα αυτά το σήμα της κάρτας είναι ακόμα εκεί, ίσως να πρόκειται
> γιά πρόβλημα συγχρονισμού. Πρόχειρες λύσεις:
> Ctrl-Alt-+(-)keyb (γιά την είσοδο στα Χ).
> Διακόπτης VGA. (αν διατίθεται)
> Κατάργηση του frame buffer (λειτούργησε ΟΚ γιά την TekBright).
> Κατάργηση του αυτόματου σβησίματος της οθόνης (αν αυτό είναι
> ελεγχόμενο) Σβήσιμο της οθόνης από το On/Off και ξανάναμμα μέσα σε
> χρόνο 1/2 δευτερόλ.(λύση ανάγκης)
> [...]

Εγώ απλώς πατάω το κουμπί για να κλείσει κανονικά (γιατί ουσιαστικά δεν
κλείνει τελείως, απλώς «σβήνει» το σήμα μαζί με το λαμπάκι, αφού ούτως ή
άλλως πήγαινε για standby και όχι για off), και μετά το ξαναπατάω για να
ξανανάψει. Το μόνο που φοβάμαι και με ανησυχεί είναι μήπως κάποια μέρα
το δεύτερο πάτημα δεν πιάσει... :-)

--
Φίλιος Κωνσταντίνος, Προπτυχιακός Φοιτητής
Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών & Φυσικών Επιστημών / Ε.Μ.Π.