SOLVED: WinTV Tuner

Φίλιος Κωνσταντίνος drcypher at mail.ntua.gr
Sat Jun 21 18:06:34 EEST 2003

Στις Fri, 20 Jun 2003 21:21:18 +0300, ο/η V13 <v13 at priest.com> έγραψε:

> gia arxi dokimase me tin seira ta:
>
> insmod bttv card=XX
>
> gia na deis an tha doylepsei me kanena. An doylepsei tote
> xrisimopoihse ekeino... Arxika dokimase ta 2, 10, 26, 80 ta opoia
> einai ths Hauppauge. An den paiksei dokimase ta ola (0-97)

Το είχα ήδη κάνει αυτό... αλλά δεν είχε δουλέψει.

> Pantos to Cards leei oti tin ypostirizei:
>
>   Deutsche Modelle
>   719 WinTV Primio-FM
>
>   UK models
>   693,793 WinTV Primio FM
>
>   Spain
>   690 WinTV-PrimioFM

Ναι ρε γμτ, το είχα δει, γι'αυτό παραξενευόμουν. Το δικό μου το
καταραμένο είναι 746. Πάντως πήγα και κοίταξα πάνω στην κάρτα (κάπου
είδα μια φωτό στο net και με υποψίασε), οπότε διαπίστωσα ότι έχει
cx23881 chip, το οποίο ΔΕΝ υποστηρίζεται από τον bttv. Τσακίστηκα λοιπόν
στο σχετικό site και διαπίστωσα ότι υπάρχει driver υπό κατασκευή, ο
cx88, ο οποίος θα υποστηρίζει αυτά ακριβώς τα chips. Στην alpha version
που βρίσκεται πάντως εντοπίζει την κάρτα μου (με λάθος όνομα αλλά δεν
γ...), και μου δείχνει ένα αισχρό αλλά υπαρκτό σήμα μέσω του xawtv
χρησιμοποιώντας NTSC-M αντί για PAL-N... τουλάχιστον πλέον ξέρω τι
φταίει και τι να περιμένω. Ουφ...

Ευχαριστώ όλους παιδιά για το χρόνο σας. Τσίου! ;-)

--
Φίλιος Κωνσταντίνος, Προπτυχιακός Φοιτητής
Σχολή Εφαρμοσμένων Μαθηματικών & Φυσικών Επιστημών / Ε.Μ.Π.