Fwd: Re: ?????????? ?? Framebuffer+VGA

Nikiforakis Manos e_nikiforakis at yahoo.gr
Sat Jun 21 00:52:01 EEST 2003

Subject: Re: ?????????? ?? Framebuffer+VGA
Date: Saturday June 21 2003 00:44
From: Nikiforakis Manos <e_nikiforakis at yahoo.gr>
To: Ößëéïò Êùíóôáíôßíïò <drcypher at mail.ntua.gr>
Cc: local.linux.greek.users at nikiforakis.net

Φίλιος Κωνσταντίνος wrote:
> Μπορώ να δώσω εντολές, μπορώ να κάνω reboot (με την ίδια την εντολή),
> μπορώ ακόμα και να πληκτρολογήσω startx (στα τυφλά) και να μπει χωρίς
> πρόβλημα. Αλλά πλέον έχω χάσει την κονσόλα.
>
>   Δεν ξέρω αν έγινα κατανοητός. Το όλο ζήτημα έιναι ότι μπουτάρω
> κανονικά χωρίς framebuffer, όταν μπω στα Χ όλα καλά, αλλά όταν βγω από
> τα X ο driver δεν ελέγχει πλέον την οθόνη και είμαι σε standby mode.
>
> Υ.Γ.: Αν δεν έγινε άμεσα κατανοητό, η οθόνη είναι η ίδια που
> χρησιμοποιούσα και με την GeForce2.

Και γω είχα ένα παρόμοιο πρόβλημα όταν πειραματιζόμουν με framebuffers, με
 την ίδια κάρτα γραφικών και vga=791 στο lilo, με τη διαφορά πως το πρόβλημα
 εμφανιζόταν όταν έκανα boot σε windows! :-)
Το πρόβλημα ήταν  -σε μένα τουλάχιστον- πως η κάρτα γραφικών αποφάσισε για
κάποιο λόγο να θεωρήσει πως δεν είναι συνδεμένη η οθόνη μου αλλά ΜΟΝΟ η
τηλεόραση με αυτήν. Και έτσι χρησιμοποιούσε ως κύρια οθόνη την τηλεόραση και
έκλεινε (stand by) την οθόνη!!! (philips 105MB) To πρόβλημα λύθηκε όταν
κουτσά στραβά βλέποντας στη τηλεόραση ρύθμισα ως κύρια οθόνη την κανονική και
ως δευτερεύουσα την Τηλεόραση. Ελπίζω να σε βοηθάει αυτό....
Με λίγα λόγια αν έχεις συνδεμένη τηλεόραση αποσύνδεσέ την, αν δε έχεις
 σύνδεσέ την για να δεις αν αυτή είναι η περίπτωση!!!

--
Nikiforakis Manos
Studing Physics, Aristotle Univerity
email: e_nikiforakis at yahoo.gr