Ερωτήσεις περι cvs...

Nikiforakis Manos e_nikiforakis at yahoo.gr
Sat Jun 21 00:11:01 EEST 2003

Καλησπερα στη λίστα.

Καταρχήν ζητώ συγνώμη για το μέγεθος του mail. Επίσης να σημειώσω πως
διάβασα αρκετά howto man pages κλπ. Το πρόβλημά μου είναι στο αποτέλεσμα
της εφαρμογής των όσων αυτά έλεγαν :-)

Πριν από λίγο καιρό μου δώσατε κάποιοι απο σας τη συμβουλή αντί να κατεβάζω
προγράμματα μεγάλου μεγέθους όπως π.χ KDE κλπ να χρησιμοποιώ το cvs.
Μιας και δεν το είχα χρησιμοποιήσει ποτέ είπα να αρχίσω από κάτι πιο απλό
π.χ Koffice!
Διορθώστε με λοιπόν ανα κάνω λάθος:
καταρχήν φτιαχνω ένα αρχείο /home/manos/.cvsrc με τα εξής:
cvs -z3 -q
diff -u3 -p
update -dP
checkout -P
έπειτα:
ας πούμε πως έχω φτιάξει ένα directory /home/manos/src/koffice-cvs
από εκεί δίνω:
export CVSROOT=:pserver:anonymous at anoncvs.kde.org:/home/kde
cvs login
cvs co koffice
μετά από "λίγο" δημιουργείται λοιπόν το subdirectory koffice με τα
αντίστοιχα αρχεία. Το koffice είναι πλέον στον υπολογιστή μου!  Όλα καλά
μεχρι εδώ
το κάνω compile και το εγκαθιστώ.
Ας υποθέσουμε τώρα οτι περνάνε 2 μήνες και θέλω να κάνω update το koffice
στο TAG KOFFICE_1_3_BETA2 (την έκδοση που έχω κάνει install την
απεγκαθιστώ)

ΕΡΩΤΗΣΗ 1: προτού κανω οτιδήποτε κανω make clean στο directory
/home/manos/koffice-cvs/koffice σωστο; Μήπως θά πρεπε να εχω συμπιέσει το
αρχικό μόλις το κατέβασα με το cvs co koffice και να δουλέψω με εκείνο;

ΕΡΩΤΗΣΗ 2: στη συνέχεια δίνω cvs login και cvs update -PAd -r
KOFFICE_1_3_BETA2 σωστό; Τα P,d χρειάζονται; (ρωτάω γιατί τι τα βάλαμε στο
.cvsrc;)

ΕΡΩΤΗΣΗ 3: εδω μου κάνει κατεβάζει κάποια νέα αρχεία, μου ανανεώνει κάποια
άλλα ΚΑΙ ΣΒΗΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ; (μου λέει π.χ πως το ταδε αρχειο δεν υπάρχει
πια στο cvs repocitory - δε πιστεύω να πρέπει να τα σβήσω εγώ...)

Εγω χρειαζεται να κάνω κάτι άλλο; κάνω κάτι λάθος;

διότι τις 9 στις 10 φορές αυτό με το οποίο κατέληγα δεν γινόταν compile. Και
άντε αν πρόκειται για μια τυχαία μέρα που μου σηκώθηκε να κατεβάσω cvs,
αλλά όχι και για stable ή και beta releases που θα έπρεπε τουλάχιστον αυτές
να γίνονται compile. Και εδω είναι που υποψιάζομαι οτι κάνω εγώ κάτι λάθος.

Αυτό γιατί κατεβάζοντας το koffice-1.3-beta2 το οποίο ονομάσαν
koffice-1.2.91 βλέπω καταρχήν μια διαφορά ~4ων MB (περισσότερα στο δικό μου
bz2 package από το cvs) και αφετέρου αυτό γίνεται compile ενώ το δικό μου
όχι.

ΕΡΩΤΗΣΗ 4: το TAG που θα το ξέρω εγώ κάθε φορά; Δεν κατάλαβα ποια εντολή
πρέπει να δίνω...

Ελπίζω να μην έγινα πολύ κουραστικός.... :-)

--
Nikiforakis Manos
Studing Physics, Aristotle Univerity
email: e_nikiforakis at yahoo.gr