asymptotically off topic

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Fri Jun 20 07:04:01 EEST 2003

----- Original Message -----
From: "Constantinos Antoniou" <costas at MIT.EDU>
To: "V13" <v13 at priest.com>
Cc: <linux-greek-users at lists.hellug.gr>
Sent: Παρασκευή, 20 Ιουνίου 2003 6:00 πμ
Subject: Re: asymptotically off topic

> Δυστυχώς όχι το Mac OSX από ότι φαίνεται... (έχει ένα
> DYLD_LIBRARY_PATH, αλλά ούτε με αυτό παίζει...)
>
> Μήπως παίζει ρόλο ότι είμαι σε tcsh? (και δεν αλλάζει σε bash τώρα)
>
> Καμια άλλη ιδέα, ίσως?

Δοκίμασες να φτιάξεις κάποιο rescue cd/floppy set; Ψάχνωντας στο google,
βρήκα αυτό:
http://www.ibiblio.org/pub/Linux/system/recovery/!INDEX.html
δεν ξέρω όμως κατά πόσο υποστηρίζουν αυτά το όποιο filesystem χρησιμοποιεί
το MacOS X.
Εγώ προσωπικά, χρησιμοποιώ το πρώτο CD του SuSe και από ότι μου έχουν πει,
το υποστηρίζει και το Slackware πλεόν. Μήπως κάποιο από τα CD σου έχει αυτή
την δυνατότητα; Αν όχι, δεν ψάχνεις στο ίντερνετ; Κάτι θα βρεις... Στην
χειρότερη περίπτωση, φτιάξε μόνος σου μία δισκέττα.
Μόλις ξεκινήσεις το σύστημα, κάνεις mount το partition που σε ενδιαφέρει,
και να επαναφέρεις το directory...

- Γιαννης