spamassasin/postfix/fetchmail/procmail/kmail mini howto

Nikiforakis Manos e_nikiforakis at yahoo.gr
Thu Jun 19 23:09:01 EEST 2003

Dimitris Kamenopoulos wrote:

> . Νομίζω πως πρέπει να χρησιμοποιηθεί ο
> spamd, δε διάβασα ακόμη το howto αλλά φαντάζομαι θα το αναφέρει.

εμ.. και γώ μέσα από το spamassassin το περασα αλλα το να βάλεις spamd/spamc
δεν είναι και μεγάλη διαφορά στο στήσιμο απλά φορτώνεις τον spamd και αντί
να τα φιλτράρεις με το spamassassin τα φιλτραρεις με το spamc.
Νομίζω πως το ίδιο μπορεί να κάνει κάποιος και με το kmail έτσι δεν είναι;
Εγώ τουλάχιστον αυτό κατάλαβα (δε χρειάζονται procmail κλπ κλπ) ή κάνω
λάθος;

--
Nikiforakis Manos
Studing Physics, Aristotle Univerity