usb-device help

Paleos Aleksandros apalaios at cs.teiath.gr
Thu Jun 19 12:47:01 EEST 2003

Ksero oti den exei sxesi me ti lista alla psaxno tropo na me boithisei kai pali
to linux.
Exo to creative usb nomad muvo to 128 mb....
Mia mera kai xoris kanenan logo ta windows mou gbazoun minima....the drive is
not formatted...do u want to format is now? Yes patao ego.....ospou blepo pano
to capacity na leei 122mb anti gia 128 pou elege toso kairo!boeing!!!xoris
loipon polla exasa 6mb. Den einai bebaia i proti fora pou symbainei kati
tetoio ...se ena aplo 64 usb pou exo parousiase to idio problima kai tora einai
pleon 58mb xaris ta windows.......
Etsi loipon psaxno apegnosmena na bro tropo mesa apo to linux na kano fdisk sto
sygkekrimeno usb mpas kai katafero na ksanabro kai ta 128 mb....
ean kerete kapoia entoli mporeite na mou tin grapsete??? To format tha prepei
na einai se fat eite se fat 32...Ayta
Eyxaristo poly :)
Παλαιός Αλέξανδρος
Φοιτητής Πληροφορικής Τ.Ε.Ι Αθήνας