Boh8eia me diff...

Giannis Stoilis stoilis at thpa.gr
Wed Jun 18 23:37:01 EEST 2003

Paideuomai na kanw kati me diff, alla den to gnwrizw toso kala. Mono me
kati tuflosourtes to exw xrhsimopoihsei. Ligh boh8eia apo kapoion? Oti
brhka sto internet afora mono thn xrhsh tou gia kwdika, kati pou den mou
tairiazei akribws me auto pou 8elw.
Ti exw:
Exw duo text files. Diaforetika Cisco configurations tou idiou koutiou,
sugkekrimena.
8elw na dw tis diafores twn duo arxeiwn, mazi epishs me tis prohgoumenes
  kai tis epomenes 5 grammes. Simple? Etsi mou fainotan... Isws na
kollhse to mualo mou, den kserw. Mhpws den prepei na douleuw me diff?

- Giannis