Pws tha egatasthsw to GNU/Linux apo sympiesmena cd me source code?

fs admin at www0.org
Wed Jun 18 12:11:01 EEST 2003

On Wed, Jun 18, 2003 at 03:39:18AM +0100, benny hill wrote:
> Paidia eimai arxarios tou Linux kai tou UNIX kai zhtw
> vohtheia gia na egatasthsw to GNU/Linux apo
> sympiesmena cd me source code.To systhma trexei
> Linux..Exw empeiria me Windows.

an parw kuriolektika auto pou les, exeis cd mono me tar.gz h' bz2 tou
kernel kai diaforwn paketwn pou isws einai sulogi apo to
linuxfromscratch.org, akei kanoun tetoies douleies. ekeina 8a xreiastoun
compile ena ena, prokeimenou na exeis susthma. ******DEN*****
sunistatai.

an to paro "metaforika", mallon exeis ta tupika cd mias gnwsths dianomhs
kai apla to "exo cd me source" htan parafrash.

Sth deuterh periptosh pou einai i pi8anoterh, kata pasa pi8anothta
bootarontas me to proto cd 8a ksekinisei i egkatastash. 8a boithouse an
ebriskes to manual, h' an aneferes gia ti akribws cd milas.

-fs