Pws tha egatasthsw to GNU/Linux apo sympiesmena cd me source code?

ZORBADELOS KONSTANTINOS kzorba at otenet.gr
Wed Jun 18 08:32:01 EEST 2003

At Wed, 18 Jun 2003 03:39:18 +0100 (BST),
benny hill wrote:

> Paidia eimai arxarios tou Linux kai tou UNIX kai zhtw
> vohtheia gia na egatasthsw to GNU/Linux apo
> sympiesmena cd me source code.To systhma trexei
> Linux..Exw empeiria me Windows.

Sympiesmena CD me source code?
Ti tha pei episis to systima trexei Linux? Thes na stiseis Linux se
allo mixanima?
Pare kapoia dianomi (Redhat, Debian klp) gia na exeis oso to dynaton
omaloteri egkatastasi.

  Kostas Zorbadelos
  Otenet IT Department | BSO Team

  Out there in the darkness, out there in the night
  out there in the starlight, one soul burns brighter
  than a thousand suns.