2.4.21 kernel fb

DJ Art djart at linux.gr
Wed Jun 18 00:45:02 EEST 2003

On Tuesday 17 June 2003 23:41, Παντελης wrote:
> Εχω μια εγκατασταση Mandrake 8.2 και αποφασισα να εγκαταστησω το
> νεο πυρηνα patched απο την εκδοση 2.4.20. Ολα πηγαν καλα εκτος απο
> το framebuffer (προοριζεταιγια GeForce256) οπου η επιλογη του απο το
> xconfig ειναι απενεργοποιημενη, δεν μου εχει ξανατυχει σε αλλη εκδοση
> και δεν ξερω τι να κανω, υποθετω οτι συνδεεται με καποιο αλλο αρθρωμα
> του οπου η επιλογη ειναι απαραιτητη και μαλλον το παρεληψα.
> Ξερει κανεις κατι γι' αυτο;

Στο section Console Drivers, έχεις επιλέξει το Video mode selection
support ??

Τί εννοείς η επιλογή του fb είναι απενεργοποιημένη ?
Το "Framebuffer Support" που βλέπεις από το xconfig "περιβάλλον" είναι
ας το πούμε ένα "υπομενού" όπως είναι και το Console Drivers. Πρέπει να
του κάνεις κλίκ και να σου ανοίξει νέο dialog για να ορίσεις τα options
σχετικά με το framebuffer!

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?