Linux Router Vs Cisco Router (WAS: Cyclades PC300X21-1 was . ......)

Nikolaos Ladis nikosladis at yifa.net
Sat Jun 14 10:54:00 EEST 2003

Στις Παρ 13 Ιουν 2003 17:07, ο/η Sagris Panagiotis έγραψε:
> Aplws sto shmeio auto thelw na pw oti h apopsh pou isxue ( den kserw ean
> isxuei akoma? ) se kapoious, oti me to Linux-Box ta kaneis ola me briskei
> katheta antitheto, toulaxiston se thema Routers kai Firewalls den me
> peithei tipota allo ektos ths Cisco.
>
> Me sevasmo
>
> Sagris P.

Kalimera,
Den eho tipota me tin cisco alla to kostos tou ftinoterou tetoiou router einai
konta sta 1500 euro eno to kostos mias tetoias kartas einai sta misa lefta.
Prosopika tha protimousa to cisco apla dioti tha to ftiaksoun aftoi pou tha
rithmisoun tin misthomeni kai oute gata oute zimia. Eno me to router tha
paidefto ego.
Alla kai to pc ( kainourgio) iparhei kai to kostos tha einai diplasio. Kai
epiedi polloi isos poun oti afto den einai kai eksofreniko poso apla tha po
oti afto einai to teleftaio eksodo meta apo mia arketa ektetameni
anavathmisi.
Ti na kanoume  zoume se diskilious kairous...

Filika
Nikos L:adis