Computer room (Was: Re: Cyclades PC300X21-1 was (Re: Intracom MD72))

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Fri Jun 13 22:02:01 EEST 2003

> Long Answer: AHAHAHAHAHAHAAHHA.
> Sort answer: Oxi.

Ma ti les, thn exoun mia xaroula akousta thn ennoia tou CPU room.

CPU room sthn ellada einai to dwmatio sto opoio bazoun to grafeio sou
epeidh den yparxei poy8ena allou xwros (to wraio hliolousto dwmatio
me to megalo grafeio kai th dermatinh poly8rona einai gia ton manager). H
kamparntina thn opoia anagkazesai bebaia na foras ekei mesa to xeimwna,
plhrwnetai apo sena.