motherboard with raid controller

Dimitrios Stasinopoulos dimitrios at linea.gr
Fri Jun 13 14:38:01 EEST 2003

On Friday 13 June 2003 11:44, Christos Ricudis wrote:
> Sidenote :
>
> Prox8es eftiaksa to kainoyrgio mou PC sto spiti, ena AMD200XP+. Ws twra
> eixa duo IBM IDE diskous karfwmenous panw se IDE-to-SCSI bridges ths
> acard (www.acard.com.tw. Tous synistw anepifylakta. Agoraste tous, kai
> peite tous oti sas esteila egw mpas kai glyka8oun kai mou steiloun
> merikous akoma tzampa). Ola ayta katelhgan se ena Adaptec 2940UW. Twra
> ebgala ta bridges kai ebala tous diskous panw sto IDE bus tou board.
>
> Den ekana pote kanena sobaro benchmark, alla exw thn ais8hsh oti PARA
> to performance degradation pou eixa se bulk data transfers logw tou
> bridge, to genikotero performance tou systhmatos htan kalytero (apo
> pleyras CPU load ktl). Isws tous ksanabalw.
>
> Apo thn allh pleyra mporei aplws to performance improvement na
> ofeilotan sto placebo effect...

Frontnote:

Spiti gia OS disko exo enan Seagate U320, kai ta data se software raid1 se
Western 120JB  (x2) (tous kalous). Otan kano rip DVD sto raidset, kollaei
pontiki-pliktrologio (USB), giati polemane gia interrupt me tous diskous
kai to DVD (ennoeitai oti kai ta 3 einai master). Otan fisika pira prefa
ti ginotane, prota rip ston SCSI, ola teleia. Meta apo 45m-60m pou
teleionei to rip, te metafero se 1-2 leptakia stous IDE kai teleiono ekei
:-)

Btw, poso ta bridges?

Dimitris

--
Our users will know fear and cower before our software! Ship it! Ship it
and let them flee like the dogs they are!