Peri ths modaths "linux philosophy"

Ioannis Papaioannou jhn at aix.meng.auth.gr
Fri Jun 13 12:27:01 EEST 2003

Papadogiannakis Vagelis wrote:

> E, ma den antexo allo... Giati gamo tin @&^$ mou mou ta xete kanei
> karidia oloi?

Ta 8ele o kolos sou

> Kai epeidi psaxnete aitia na anoiksoume kana kalo flame (opos kano
> kai ego tora) piasete na diavasete ksana ti egrapsa, kai afou to
> diavasete, ksanaskefteite to. doste simasia sto "analogika milontas
> panta".

To 3anadiabasa, h' diatypwses la8os auto pou h8eles na peis h' aplos
exeis adiko. To "analogika milontas" einai asxeto, den yparxei kamia
analogia.

> piaste na kanete enan paralirismo anamesa ston iliko kai ton
> pnevmatiko/gnostiko plouto loipon kai anamesa sti harley kai to
> linux.

Giati tsantisthkes toso? toso wste na les akatalabistikes koutamares?
Siga ti sou apanthsan oi an8rwpoi.

> episis, merikoi na ma8oun oti oi harley isos na einai tsoper, alla oi
> tsoper den einai panta harley. (Kata to: "to linux einai Unix clone
> alla ta Unix clones den einai panta linux").

1on: h harley den einai tsoper, einai ergostasiakes mhxanes.
2on: eixes milhsei ka8ara gia harleyades kai oxi tsoperades
3on: nai, oi perissoteroi (99.999%) ellhnes harleyades einai plousioi
pou to paizoun renegades (dh8en).
kai
4on: oi perissoteroi linuxades den einai linux fanatics, alla logo tou
oti ta pragmatika Unix einai aplhsiasta gia enan koino 8nhto, to linux
kalyptei kata kapoio tropo auto to keno, dhmiourgwntas thn pseudais8hsh
oti h x86 arxitektonikh einai a3iopoihsimh. Oi perissoteroi allwste
asxolountai me arketa diaforetika leitourgika (akoma kai WinXP).

> De 8a sxoliaso ka8olou to peri asxetosinis.

Poly swsta, giati den fainese gia sxetikos.

> episis epeidi akousa kati gia aforismous kai ola-se-ena-tsouvali apo
> ton kanelopoulo na piasei na diavasei to shmeio pou leo "so-called,
> oxi oloi"

E, oxi kai sto idio tsoubali me tous harleyades, nomizw ekei to
paratrabh3es? :)

> PS: se mia lista pou den kseroume prosopika o enas ton allo, kala
> einai na prosexoume pos milame gia tous sinomilites mas. Opoios
> goustarei na vrisei i na me apokalesei kapos, as me vrisei se
> prosopiko gia na mi dimiourgountai kai entiposeis oi opoies kata pasa
> pi8anotita einai lan8asmenes.

Oute to yfos me to opoio esy grafeis einai 8etiko, fainetai pws grafeis
me orgh, alla auto einai synh8ismeno se diafwnies sto net, get used to it.

Filika panta
giannis