motherboard with raid controller

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Fri Jun 13 11:24:10 EEST 2003

On Fri, 13 Jun 2003 10:43:37 +0300
<kzorba at otenet.gr> wrote:

> > Ayto poy den gnwrizw einai : Se periptwsh poy kaneis striping kai xtyphsei
> > ena block se kapoio disko, xaneis mono to block H oloklhro to stripe? Ayto
> > endexetai na einai kai implementation-dependent. Se ka8e periptwsh, to raid5
> > einai aparaithto, kai an yparxei arketa megalo portofoli, kai ta hot spares.

> "You have two or more devices, of approximately the same size, and you
> want to combine their storage capacity and also combine their
> performance by accessing them in parallel.
> Like in Linear mode, spare disks are not supported here either. RAID-0
> has no redundancy, so when a disk dies, the array goes with it. "

Sthn periptwsh poy sou fygei olos o diskos mia ki eksw, profanws. Ekei AN eisai
arketa pronohtikos / kwlofardos kai tyxainei na exeis spare diskous ths IDIAS partidas,
ISWS na doulepsei allazontas to board (synh8ws tetoiou eidous failures einai sta
drive elctronics).

H allh periptwsh einai na arxisei na sou petaei apo ena shmeio kai meta read/write
errors arxika se ena block, meta se 2 blocks, ktl ktl ktl. OTan ginei ayto bebaia to
block replacement area tou diskou exei synh8ws hdh gemisei, kai fysika esy den to
exeis parei xampari.

EKEI me endiaferei ti ginetai sthn periptwsh poy ena xtyphmeno block brisketai se stripe. Xaneis
to block h xaneis to stripe?

Christos Ricudis				ricudis at itc.auth.gr
Systems Administrator				+30-2310-998305
IT Support Center
Aristotles University of Thessaloniki, GREECE

Christos Ricudis				ricudis at itc.auth.gr