network HELP!

manolis koppermind at panafonet.gr
Thu Jun 12 21:29:01 EEST 2003

> automata? Steile mou ena screenshot apo auto se PROSWPIKO mail na to dw.
> Epishs, koita ta logs ths samba (/var/log/samba/log.smbd sto diko mou
> mhxanhma) kai des giati den afhnei ton xrhsth na mpei

telika to eftiaksa, eixa peiraksei mallon ta rights tou fakelou
/home/samba/public kai den mporousan na mpoun oi alloi.
den katalaba giati se entiposiase to "automata." , basika ego to theorisa
blakeia na prospatheis na mpeis se ena share allou ipologisti kai to ilithia
ta windows na sou prosthetoun sto authentication me to zori to onoma tou
dikou tous ipologisti.... prin apo to username.

> entaksei, to linux exei ru8mismeno DNS. Ta xp omws ti dns exoun? kane ena
> ipconfig /all kai des. meta grapse nslookup kai des poion DNS rwtaei.
> An DNS einai to linux, exeis sthmeno cache-only DNS sto linux? ti exeis?

mporo na kano ping sto IP 192.168.1.1 pou einai to gateway kai to DNS, alla