motherboard with raid controller

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Thu Jun 12 20:37:01 EEST 2003

Giannis Vrentzos wrote:
> Kalo to 8 x 36GB alla ti na to kanw sto spiti mou !!

Na entupwsiazeis tis gkomenes... ;-) Otan 8a pairnei mpros o
upologisths, 8a 8umizei puriniko antidrasthra (KAI sthn 8ermothta KAI
ston 8orubo)

Sobara twra, den exw dei pou8ena ENA raid me 8 diskous.
Prin kanena xrono esthsa ena SAN me trianta hotplug compaq 18GB SCSI
diskous(nai, kosthse parapanw apo ton mis8o mou arketwn xronwn). H
entolh pou hr8e apo thn etaireia software htan na ftiaksoume POLLA mikra
raid5 me hot-spares.
Genika, oso pio pollous diskous bazeis se ka8e array, toses perissoteres
pi8anothtes exei na xtuphsei.

- Giannis