motherboard with raid controller

Giannis Vrentzos gvre at forthnet.gr
Thu Jun 12 19:01:01 EEST 2003

George Daflidis-Kotsis wrote:
> On Thu, Jun 12, 2003 at 04:26:10PM +0000, Papadogiannakis Vagelis wrote:

Kalws ton!! Se perimenw kamia mera gia kafe na ta poume.

> [...]
> hardware RAID controller.
>
> Dhmiourgei to device mesw tou bios tou raid controller kai meta apla kaneis
> install ta windows sto metadevice n' se ena partition tou metadevice.
>
> Den 3erw ta upoloipa mobos ti kanoun.
>
> To mono problhma einai pws den uposthrizoun ola ta raid modes, n' estw ta 3
> basika, 0, 1 kai 5

> Se auto sumfwnw. To overhead tou software raid gia tetoiou eidous setups einai
> mhdamino. Kai mhn 3exnas pws kalutera apo apopsh performance na pareis
> 8 x 36GB diskous se raid para 2 x 120GB se raid.

Kalo to 8 x 36GB alla ti na to kanw sto spiti mou !!

> Filika.

Arxika skeftomoun na parw ena promise FastTrak100 TX2 Pro. Meta skefthka
na parw ena m/b me onboard raid pou kostizei peripou ta idia xrhmata kai
mou menei kai ena m/b na ftia3w ena 3o pc.
Vrika to Abit KD7-RAID to opoio exei ton HPT372 RAID controller o opoios
yposthrizetai kai apo to FreeBSD alla de vrika pou8ena an yposthrizetai
apo linux. Oso gia thn ylopoihsh, 8a einai me 2 ibm 80GB se raid 1.

http://www.abit-usa.com/products/mb/products.php?categories=1&model=19

Thanks,
Gvre