Peri ths modaths "linux philosophy"

Papadogiannakis Vagelis papas at wise.gr
Thu Jun 12 16:15:02 EEST 2003

On Wed, 11 Jun 2003 15:47:23 +0300 Costas Barakitis <bcostas at hol.gr> wrote:

> Profanws eisai entelws asxetos giati apo tous 100 typous pou kavalane
> tsoper einai zhthma oi 10 na einai flwroi me polla fragka. Twra pws
> ginetai na exeis fragka kai na thn pswniseis me to Linux einai
> pragmatika anekdoto. Synh6ws aytoi pou exoun fragka kai exoun xompy tous
> ypologistes pswnizontai me ta games opou mporoun na xwsoun fragka gia na
> paroun ena swro mpixlimpidia sto PC tous 'h na sthsoun ena topiko diktyo
> me high-tech PCia gia na paizoun aytoi kai oi kollhtoi tous Unreal
> Tournament.

E, ma den antexo allo...
Giati gamo tin @&^$ mou mou ta xete kanei karidia oloi?

Kai epeidi psaxnete aitia na anoiksoume kana kalo flame (opos kano kai ego tora) piasete na diavasete ksana ti egrapsa, kai afou to diavasete, ksanaskefteite to. doste simasia sto "analogika milontas panta".

piaste na kanete enan paralirismo anamesa ston iliko kai ton pnevmatiko/gnostiko plouto loipon kai anamesa sti harley kai to linux.

episis, merikoi na ma8oun oti oi harley isos na einai tsoper, alla oi tsoper den einai panta harley. (Kata to: "to linux einai Unix clone alla ta Unix clones den einai panta linux").

De 8a sxoliaso ka8olou to peri asxetosinis.

episis epeidi akousa kati gia aforismous kai ola-se-ena-tsouvali apo ton kanelopoulo na piasei na diavasei to shmeio pou leo "so-called, oxi oloi"

PS: se mia lista pou den kseroume prosopika o enas ton allo, kala einai na prosexoume pos milame gia tous sinomilites mas. Opoios goustarei na vrisei i na me apokalesei kapos, as me vrisei se prosopiko gia na mi dimiourgountai kai entiposeis oi opoies kata pasa pi8anotita einai lan8asmenes.

--
Vagelis Papadogiannakis
papas at wise.gr