network HELP!

Giannis Vrentzos gvre at forthnet.gr
Thu Jun 12 08:07:01 EEST 2003

manolis wrote:
> [...]
>
> ti simbainei:
>
> - exo dio PCs ena winxp kai to linux. to internet brisketai sto linux.
> - ena akomi Virtual PC sto vmware me win98 sto opoio trexo efarmoges pou
> theloun win kai den trexoun oute se XP oute se linux. auto sindeetai me
> bridge sto linuxpc, (to vmware brisketai sto linuxpc)
> - esteisa to diktio me DHCP automata IP, rithmisa to internet connection
> sharing.
> -  ola entaksi mexri edo.
>
> problimata:
> -den kanei local nameresolve sto linuxpc (den mporo na grapso diladi ping

Mia aplh kai grhgorh lysh xwris na xreiastei na mple3eis me dns einai na
valeis sto /etc/hosts to parakatw:
192.168.1.253 jimpc
To idio mporeis na kaneis kai sta win allazontas to file Hosts .

> [...]
> workgroup!!! (den to xrisimopoio etsi omos giati an kano mount meta den mporo
> na kano me tipote unmount efoson den doulebei to smb sosta)
> to pio trelo einai oti to virtualmachine win98 pou brisketai sto linuxpc
> blepei kanonika kai epoikoinonei sto workgroup to winxp pc!!!
> blepei kai to linuxpc alla den mporei na kanei browse.
> -to winxp blepei kai ta tria pcs alla den mporei na kanei browse sto linuxpc.
> -kanena apo ta winpcs den mporoun na kanoun ping sto linuxpc(eno to blepoun
> sto workgroup) (bgazei permission denied)

Sto smb.conf exei mia grammh pou leei:  encrypt passwords = yes
Des an exei mposta kanena ; 'h # , svhse to kai kane restart to samba.

> pleeease help!
>
> an kapoios exei kamia idea or an kapoios kserei link gia para poli "idiots
> guide for windows networks" sto mandrake 9.1 tha tou xrosto eugnomosini.
>
> manolis toussis
> (exo xasei idi mia ebdomada dokimon).
> (den thelo na balo static IPs giati meta prepei na balo to squid gia internet
> proxy , eno tora doulebei me gateway)

Mporeis na doulepseis static IPs kai gateway ry8mizontas katallhla to
iptables .

Gvre