[ADMIN] Re: off-topic: linux philosophy

Thanos Kyritsis listman at hellug.gr
Tue Jun 10 13:21:01 EEST 2003

On Tuesday 10 June 2003 11:14, George Daflidis-Kotsis wrote:

> (Apologoumai ek twn proterwn ston listarxo alla as kanei kati ki
> autos epitelous! :->)

Λοιπόν, το συγκεκριμένο thread σταματάει εδώ.

Αν κάποιος επιθυμεί να συζητηθεί πολιτισμένα το θέμα της φιλοσοφίας του
linux και του εθελοντισμού, παρακαλείται να το κάνει με τον "κανονικό"
τρόπο και όχι με τον off-topic τρόπο.

Δηλαδή, λέγοντας κανονικό τρόπο εννοούμε:

α) Χωρίς εκ των προτέρων να μας δηλώνει ότι είναι off topic

β) Χωρίς να αναφέρεται σε γεγονότα και καταστάσεις που έχουν συμβεί έξω
από τη λίστα, γιατί ο κόσμος αδυνατεί να παρακολουθήσει τη συζήτηση.

γ) Χωρίς εκφράσεις του τύπου:

"tha exete
ena mikro provlima na perasete tis l33t
simperifores sas edo mesa"

Διότι αυτό προκαλεί προσωπική επίθεση προς συγκεκριμένα άτομα, τα οποία
μάλιστα δεν αναφέρονται καν!! (δηλαδή η περίπτωση του β)

δ) Χωρίς εκφράσεις του τύπου:

"kai ontos prepei na eisai megaaaalos malakas gia prosfereis etsi"

Οι οποίες παρόλο που αναφέρονται στον ίδιο τον αποστολέα, προκαλούν
σίγουρα αρνητικό κλίμα και υψηλούς τόνους.

ε) Χωρίς εκδικητικές προθέσεις:

"pes stous filous sou na stamatisoun na einai proklitikoi
kai tha stamatiso kai ego na stelno tetoia email"

στ) Και πάνω από όλα, χωρίς lamerιές του τύπου:

"kane mou minisi...."

Δηλαδή, προς ΘΕΟΥ! Λίστα συζήτησης είμαστε, δεν θα βγάλουμε τα μάτια μας
εδώ μέσα. (και προπάντων εγώ δεν έχω σκοπό να βγάλω τα δικά μου
διαβάζοντας τέτοιες χοντράδες).

Ούτε θα πρέπει πρώτα να συμβουλευόμαστε το δικηγόρο μας πριν κάνουμε
post.

Η λίστα ακολουθεί την ανοιχτή φιλοσοφία του linux, προσφέροντας ελεύθερα
στον καθένα χώρο για να εκφραστεί και να πεί τις απόψεις του. Ούτε για
να μηνύσει τον άλλον, ούτε για να μας φέρει σε αστυνομικό καθεστώς.

Τα επιχειρήματα του τύπου "κάνε μου μήνυση, βάλε με στο ignore φίλτρο
σου, κλπ" θα παρακαλούσα να εκλείψουν από εδώ μέσα και οι συζητήσεις να
γίνονται σε φιλικό, ανοιχτό και πολιτισμένο κλίμα. Δηλαδή, ακριβώς όπως
αρμόζει σε μια κοινότητα του Linux, μακριά από καταστάσεις ζούγκλας με
την αστυνομία να βρίσκεται συνεχώς παρούσα για να τρομοκρατεί και να
επιβάλει καταστάσεις.

Νισάφι πια.